۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

امام جمعه کرمان:

سرانجام جنگ با رژیم صهیونیستی پیروزی جبهه اسلام در مقابل کفر است

سرانجام جنگ با رژیم صهیونیستی پیروزی جبهه اسلام در مقابل کفر است

کرمان- امام جمعه کرمان گفت: سرانجام جنگ مردم غزه و لبنان با رژیم صهیونیستی پیروزی جبهه اسلام در مقابل کفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان که در محل مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد با بیان اینکه امروز مردم غزه و لبنان امر خدا را اجابت می‌کنند گفت: در نگاه دینی جهاد دفاعی بر همه مسلمانانی که سرزمین آنها اشغال شده واجب است و امروز غزه و لبنان در جهاد بزرگ دفاعی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: مردم لبنان و غزه در جنگ نابرابری قرار دارند که هیچکدام از قوانین بین‌المللی در آن رعایت نمی‌شود.

وی گفت: بر اساس تمام قوانین بین‌المللی و دفاع مشروع، مردم غزه و لبنان حق دفاع از خود را دارند و سرانجام این جنگ پیروزی جبهه اسلام در مقابل کفر است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه مجامع بین‌المللی در برابر کشتار مردم توسط رژیم صهیونیستی سکوت کردند و سازمان ملل در سکوت مطلق شاهد نسل‌کشی مردم غزه است، گفت: با کمال تأسف همین مجامع اگر جایی تحت حاکمیت خودشان کوچک‌ترین تجاوزی رخ بدهد لشکرکشی می‌کنند؛ اما با وجود ماه‌ها نسل‌کشی کوچک‌ترین حرکت قانونی برای مهار این سگ هار نکرده و برای حاکمیت جهنمی او گامی برنداشته و در سکوت مطلق شاهد نسل‌کشی هستیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز در جغرافیای جهان اسلام شاهد حوادثی تلخ و جریان‌هایی هستیم که دنیای امروز در مقابل آن مردود شد، گفت: نسل‌کشی در فلسطین اشغالی و غزه و حمله ناجوانمردانه و تجاوز به خاک لبنان محکوم است.

علیدادی سلیمانی افزود: وظیفه دینی و الهی ما است که در جهادی بزرگ حضور پیدا کنیم و دستور صریح خداوند است که در مقابل متجاوز بایستیم.

وی با اشاره به روز صادرات گفت: در صادرات کشور باید به جغرافیای پهناور خود توجه کرده و ظرفیت بزرگ بخش صادرات دیده شود.

وی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای تولید و اشتغال استفاده کرد افزود: کشور دارای نیروی انسانی فعال و متخصص است که باید از این ظرفیت و تخصص آنها به شایستگی استفاده شود.

امام جمعه کرمان گفت: روی آوردن به کشاورزی نوین و تولید محصولات صادرات محور کار دولت است که باید آموزش بدهد و به آن توجه کند.

کد خبر 6260661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha